9 mars

idag har jah vart på friidrotts träning... dt vah kul men jah kunde inte köra fult ut kände jah....
sen va jah med jenny, å när vi höll på å tönta oss på en gunga (hihii) så ramla jag å slog i huvet, så nu har jah lite nackspärr...
aja...

jah har tänkt på att ibland känns livet så jävla surt... asså typ när man bråkar med nån kompis eller med nån utav mina föräldrar... asså dt känns bara som om man vill gå o dö! man blir bara så deprimerad! vad ska man göra liksom? min räddning är världens bästa gympagrupp! asså man blir bara så jävla lycklig när man är med RMY tjejer! Ni är verkligen det bästa som har hänt mig! jah är så glad att jah böt till järfälla! Ta åt er alla fina RMY tjejer i järfälla gymnasterna, +andra gymnaster i järfälla! YOU MAKE MY DAY! tack för att ni finns! tack till alla fina kompisar också, ni är världens fiinsate §§


VEM BÄR DEN BÄST??
Jätte söt glittrig klänning, men vem bär den bäst? Fergie vs Hilary? Du bestämmer (: Själv tycker jag Fergie, hon har mer attityd på bilden så den ser bättre ut efter som klänningen också har dt, men Hilary ser därimot mer blyg ut... aja, komenter vad du tycker (:
image3






PUSSOKNULLHJÄRTEGULL §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0